Jelikož trávím většinu svého
volného času někde mezi Spotify a Youtube, velice mě mrzí, že v poslední době
dochází k inflaci živých videí vypalovaček, které kapely hrají akusticky.
Jestli trávíte večery podobně jako já, asi už jste si všimli, že když se chcete
podívat jak moc badass dává dotyčná kapela svou největší vypalovačku, často najdete
v nějaký slušný kvalitě akorát akustický záznam.
Dostane písničku v její nahotě.
Jenom, když je na place zpěvák drnkající na kytaru a zbytek kapely, která tam
sedí a do něčeho klepe, dozví se, jak píseň působí bez moderních pozlátek nebo
podobný vysvětlení. Jako, když je to nějaký brečení, není problém, ale když je
to hymna k tanci i poskoku? Nasrat.
Ještě se to dá skousnout, když
to borci hrají v nějakým zapadlý prodejně desek na krabici s ruským new
ravem nebo jinýma ležákama, ale když to je to nahraný na několik kamer, kapela
je na pódiu a celá zadní strana stage je polepená movitými sponzory? Proč je to
proboha nenechají zahrát normálně?
Nechápu to. Když mám
vypalovačku, tak snad chci vystihnout, jaký to má koule. Když jsem movitý
sponzor, chci ještě větší odpich – vezmu kapelu, ohulím zvuk doprava, najmu
nějakýho DJ, ať zintenzivní hitovost beatem, a přihodím vyčichlého rappera,
který dá mezi druhou a třetí slokou nějaký rapování s jednou dvěma tvrďáckýma
hláškama. V žádným případě ty vypalovačky nekastruju.
Anebo on opravdu někdo chce
vidět, jak kapela s tak silným příběhem jako AWOLNATION* a takovou
megavypalovačkou jako Kill Your Heroes
předvádí něco takovýho?
Vždyť to ani není akustický, jenom
podrobený kolposkopii lešenářskou trubkou. Fuj tyvole.
Až já budu zvát kapely na
nějaký besídky, tak jejich největší hit bude stejnej náser, jako když se borci
z Florida Georgia Line spichli s Nellym nebo
Nicki M. vysamplovala
The Big Pink. A do publika zaplatím Taylor Swift, ať na to tančí. Takhle má
totiž vypadat vypalovačka naživo…
*Jestli nevíte, tak jejich
silný příběh spočívá v tom, že ofiko videoklip jejich megahitu Sail zhlédlo 21 milionů lidí, zatímco
fanouškovské video má zhlédnutí 95 milionů.
Žádné komentáře:
Okomentovat